Magical garden







Här är lite bilder som fotades på en av de soligaste sommardagarna hittills. Gud vad jag har börjar älska mitt hår på sistone. Ett tag var det bara i stripor, men nu har det vaktiskt lite volym. 

Anyway. Är hemma hos min kusin som tog studenten idag. Det har vart sååå himla roligt!! Stämningen, folket och festligheterna. Blev själv sugen på att ta studenten, typ nu!
Cecilia Johansson
2015-06-05 @ 21:18:34
URL: http://www.ceciliajohansson.nu

Vackra bilder. ;)
Trevlig helg!

Svar: Tack! Dsm
Olivia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0