Provdagen...

Nu jäklar är det dags! Provdagen. Sista provet för denna termin. Jag vet faktiskt inte hur det känns. Jag kan sakerna, men jag har pluggat in dem fel så att allt är en enda röra i huvudet. Inte superbra, men när prover väl startar kommer det nog gå bra. Sen är jag fri från prov! Inget mer. Gud vad skönt!


Nu rockar vi denna dag!
Amanda
2015-06-04 @ 13:42:30
URL: http://nouw.com/vassi

Fin blogg! Kika gärna in min nya blogg och min nya sida (träning/hälsa) som kommer inom kort att starta! Håll bara utkik och ha tålamod!

Svar: tack så mycket!! Självklart, det gör jag :)0
Olivia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0