Nu ska jag ta studenten!!

Haha nej. Det är några år kvar tills jag kan få chansen att ta studenten. Jag har fått massor av gulliga kommentarer som gratulerar till studenten. Men nej, jag tar inte studenten iår. Tack för kommentarerna ändå, det värmer.

Kan vara en bra idé att gå ut grundskolan först så att jag kan starta gymnasiet. Sen kommer studenten.



Haha det skulle inte vara så dumt att få ta studenten... 


Pauline
2015-06-05 @ 13:36:09
URL: http://lillafrokenhurtig.se

då har du något att se framemot iaf :), jag skulle gärna göra det igen haha

Svar: Haha Aa :) längtar ;)
Olivia

Amanda CL
2015-06-05 @ 13:43:16
URL: http://amandacarlberg.se/

snygg klänning :)

Svar: Nemen tackar!
Olivia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0