My trip to France







 
 
 
Här är några bilder från min resa till Frankrike. Så himla coolt och häftigt!
Alltså min lilla trip till Frankrike var verkligen amazing. De går inte att beskriva den på annat sätt. Jag var uppe i eiffeltornet på natten, när det back helt beckmörkt. De enda ljuskällorna var stjärnorna och stadens ljus. Så vackert! Sen fick vi även se efielltornet från marken när det började blinka. Självklart shoppade jag jättemycket, forever21 var tomt när jag var klar. Här ser ni lite bilder från dena vackra stad. Vi gick i massor av spännande muséer också.
 
Jag testade faktiskt på att äta sniglar vilket var helt ok. Smakar inte så mycket. Dock ser de ju ut som våra svenska stora skogssniglar, vilket jag inte riktigt tyckte var jätteroligt... 
Michailas
2015-06-09 @ 17:07:25
URL: http://michailas.blogg.se

Älskar Frankrike! :D

Cecilia Johansson

Härliga bilder!
Gillar Eifeltornet i mörkret. ;)

Åke
2015-06-30 @ 13:15:35
URL: http://www.nacka144.se

Tordes du fota Mona Lisa? Eller är fotoförbudet upphävt. När jag var där kom en stor vakt på 130 kilo bara muskler typ 205 lång och lyfte ut en man rätt tufft :) Jag vågade inte ta upp min kamera ur ryggan ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0