Möte nästa!

Har varit på en så himla härlig joggingrunda med finare vän! <3
Kände riktigt hus svetten rann längst ryggen! Mysigt. Det var iallafall såå skönt att få det gjort, och nu i efterhand känns det superbra!
Det var första gången jag sprang efter min sjukperiod. Jag jag får inte springa för långt eftersom att jag får skador då.... Men det är jobbigt, jag vet att jag kan.

Iallafall. Nu ska vindväggen på MUF möte där vi förhoppningsvis både hinner planera sommarens aktiviteter och debattera lite... Längtar dit! Jag älskar att vara med mitt MUF-gäng!! 

Sommaren är här!



Madelene
2015-06-08 @ 19:21:34
URL: http://fames.se/maddez

Härligt med en joggingtur ! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0