Andra sidan

Idag fick jag chansen att träffa den andra sidan av släkten! Mormor och morfar kom över och hade middag hos oss vilket var supermysigt! 

Iallafall, jag har även hunnit skriva två artiklar till tidningen där jag bor. Skickar in dem vid lite olika tillfällen så att det blir lite variation. Såg att någon hade slängt alla andra artiklar som jag hade fått ut i tidningen... Jag hade klippt ut dem och satt dem på kylskåpet, men nu är de borta... 

Ridningen idag gick sååå dåligt! Hästen jag red ville inte alls lyssna. Han var värre än vanligt. Dancer som han heter brukar få fnatt och bara stanna. När man försöker driva på går han bara bakåt. Självklart ska det vara minst 3 hästar där bakom, vilket gör att jag inte kan driva på eftersom att jag backar in i dem.... -.- gosh!


TB till någon sommar för några år sen. Kolla in mina fabulösa ögonbryn.


Mia Forsberg
2015-06-07 @ 21:18:25
URL: http://miizing.blogg.se/

ja har haft en riktig toppenbra dag! :D Åh tack vad kul att höra!

Life of Johanna
2015-06-07 @ 22:12:13
URL: http://lifeofjohanna.se

Mysigt med besök var mormor å morfar

Skogsraah ☾
2015-06-08 @ 00:44:10
URL: http://skogsraah.se

Vad roligt med släkten :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0