ALDRIG mer!

Gud vad roligt vi har haft!!!
Hela släkten träffades för att fira att min sysslings mamma fyller 40 år. Det var så himla härligt att träffa kusinerna och sysslingarna som var där. Hela "generationen" ( jag, min syster, mina 3 sysslingar, deras halvsyster och mina kusiner) gjorde bollekar och liknande. Såå himla roligt! 

Iallafall. Jag har knäckt rygg, nacke, fingrar och bitit på naglar och kinder. (Jag vet dåligt att knäcka rygg och så). Det har varit omöjligt att sluta med dessa ovanor. Att knäcka fungerar ich bita på naglar kan jag leva med. Men nu har jag bestämt mig för att verkligen sluta knäcka rygg och byta på kinder. Aldrig mer. Varje gång jag knäcker fel del av kroppen ska jag ha på mig de äckligaste byxorna i världen. Nämligen mina nytvättade från bikbok. Om jag lyckas att inte knäcka ryggen eller bita på kinderna på hela sommarlovet ska jag ge mig själv en locktång som present. Nu jäklar ska jag göra det! ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mer!



TB till i vintras 
Viktoria - Mamma till William ♡
2015-06-06 @ 19:57:21
URL: http://viktoriacarolin.blogg.se

Ja verkligen :)
Låter som om du har haft en fantastisk dag :)

Sara Ekman
2015-06-06 @ 22:16:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/

kul :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0