Vi gör denna fredag bäst!

Okey! Nu ser vi till att göra denna fredag dem bästa fredagen 2015 (än så länge)!! Trots att det är en skoldag, eller kanske på grund av att det är en skoldag. Jag ska idag vara glad, strunta i problemen som gnager och bara leva. 

Så jag vill att ni listar:

Tre bra saker om er själva!
En sak du ska utmana dig på idag.
Något du ser fram emot
Något du är stolt över.

Ni kan antingen skriva det ni tänker i kommenterarsfältet eller bara själv komma ihåg listan. Men ni måste göra den.;)

Tre saker som jag tycker om med mig själv är att jag har lätt för matte, har en hy som samarbetar med mig och att jag är envis och aldrig ger upp.

Idag ska jag utmana mig genom att ha en konversation med någon jag inte har pratat med på länge.

Jag ser fram emot att ha idrott och att ha nyårsfirande, men med familjen denna gång.

Jag är stolt över hur jag har lyckats ta upp träningen igen.


Vi alla måste bli medvetna om hur jäkla bra vi är!
Moa Persson
2015-01-09 @ 10:06:19
URL: http://photomp.blogg.se/

Bra pepp! Håller med dig :)

Svar: Tacktack!:)
Olivia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0