Tack!

Efter att noga ha läst era kommenter så tror jag att jag lutar år en Canon EOS av något slag. Den verkar bäst för mig som är nybörjare. Så tack så hemskt mycket alla ni som har kommenterat och hjälpt med information och så.
Så antingen blir det nog en canon, eller så funderar jag på att köpa ett objektiv till iphonen... Ja vi får se.. Tack än en gång allihopa!
 
Så vad händer nu för min del..? Jo jag sitter och skriver den där ***** uppsatsen, som jag för tillfället "hatar". Har det ganska lungt ändå. Inte så hemskt mycket att göra, om jag har tid kanske jag bestämmer mig för att fota någon outfit, vem vet.
 
Jag ska ju till Paris i maj, som jag har nämt tidigare. Det ska verkligen bli superkul!
Det jag hoppas att hitta där är en Naked- palett och en jeansjacka!
 
Jag är i lite need av matta ögonskuggor, har än så länge inte en endaste som inte glittrar..
 
Andra affärer som jag vill besöka är Forever 21, Hollister och Victoria´s Secret... Får se vilka häftiga affärer som finns mer:) Har ni någonsin varit i Paris? Hur var det? Har ni några tips på affärer som kan intressera mig?
 
 
KassandraPalma
2015-01-08 @ 16:19:19
URL: http://kasssandra.blogg.se

Canon är riktigt bra ja!

Svar: Vad bra! Tack för kommentaren:)
Olivia

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams
2015-01-08 @ 16:47:00
URL: http://babustylee.webblogg.se

Som nybörjare rekommenderar jag Sony eller Nikon D3000. Jag hade Sony och det hjälpte mig en hel del, dock har de inte så stort utbud. Så jag köpte mig en Nikon och jag har D3000 trots att jag inte är nybörjare och den är riktigt bra och lätt att lära sig! Jag föredrar Nikon då jag inte kommer så bra överens med Canon, haha. Fast Canon är riktigt bra det med. Hoppas du blir nöjd över ditt val!

Svar: Tack så hemskt mycket för tipsen!
Olivia

Emelie
2015-01-08 @ 17:28:37
URL: http://ewelies.blogg.se

Åh, naked paletten vill jag verkligen ha! ^^

Svar: Ja, jag är också jättesugen!!:)
Olivia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0