Prao

Gaah, nu börjar jag bli lite stressad. Måste hitta någon plats att praoa, NU! Jag är sugen på att praoa på Ica, just för att få det lite enklare till sommarjobb senare. Sen vill jag självklart också ha en politisk vecka. Men jag trot att det är fixat. Behöver fixa lite mail och fråga runt vilka som vill ha mig haha.


Är förresten dödstrött nör jag vaknar nuförtiden. Att ta sig upp ur sängen är lätt, speciellt när alarmet som låter som en ubåt går. Men sen måste jag se till att hela tiden göra något, som att läsa, för stt inte somna. Jag kan inte se på serier tex, eftersom att jag bara sommar då... Jag går upp 06:15, vilket inte är så värst tidigt. Men nu ligger fokus på att det ska vara släckt 22:00 på kvällen. Senast. Annars blir man för trött. Idag är iallafall jag barnvakt efter skolan. Halvkul, men det är söta och snälla barn så det kommer nog bli bra:)
Emma & Julia
2015-01-14 @ 09:10:47
URL: http://xoxo.blogg.se/

Vad roligt med prao :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0