The fault in out stars








Har precis börjat läsa boken, men jag tror att den är skitbra! Den är på engelska, men det klarar jag. 
Det är faktiskt riktigt svårt att hitta på outfits att ha när man går på stan. Jag vill ha gympaskor för att inte förstöra benen.. Men mina gympaskor är knallgula, satte... Det går inte att matcha. Knallgult lixom..? Har inget gult i garderoben. Men om jag har tur kan jag sno mammas gympaskor och fota i.

Beatrice Johansson
2014-09-29 @ 12:59:55
URL: http://bbeatricejohansson.blogg.se/

Den är så himla bra!:)

sv: åhh, blir så himla glad av din kommentar! Tusen tack! Kramisar♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0