Jag vill...



Det finns så mycket jag vill, men som jag inte alltid kan eller vågar. Jag är ingen fegis eller latmask, bara försiktig och nyfiken. 
Läste precis blogg.se:s bloggskola där det stod att man behövde en intresseväckande inledning, så där har ni den! So much deepshit.
 
Men här kommer mina mål! Nästan alla, men vissa mål är privata och dem får ni inte veetaa.  
 
 
  • Att åka läskigare saker på grönan är ett av mina mål. Har hitills åkt nyckelpigan. Men jag kan skylla på att jag bara har varit på grönalund en gång, och det var förrförra året. Satte.. Men innan 2015 ska jag försöka åka vilda musen och kvasten. Börjar bli tuff asså. 
  • Få en blogg med ca 100 läsare. Det tror jag är ett mål som jag antingen aldrig kommer nå till, eller gå förbi. Men det skulle vara fett roligt att ha en lite större blogg.. Just nu tittar jag aldrig på statstik då det bara är stressigt... Men om en månad eller så kan jag titta igen. Förre gången väntade jag mig 5 läsare och det visade sig vara lite mer än så. 
  • Att förbättra mina kunskaper i Engelska. Tycker själv inte att jag är dålig på Engelska, men jag kan klart bli bättre. Jag tränar varje dag några timmar och väntar mig stordåd till nästa termin. 
  • Få magrutor, skulle vara skitkul!
 
 
 
Detta är mina mål och jag ska fasiken nå hälften av dem innan 2015! Annars blir jag bennemig sur. Haha ojoj här var det fult språk.. 
Att ha som mål att vinna något tråkigt spel på Iphone är inget för mig. (Tror dock att det är få som har det som mål). Mina mål är storslagna, jag ska göra stordåd.. 
Det bli mer jobb för en när man har mål att uppfylla, men i längden kommer det att löna sig. Jag tror att man blir lyckligare som människa, jue mer man är med om. Livet är tråkigt utan något att sträva mot. 
Tycker att alla där ute ska ta och börja skaffa mål, utmana gränserna lite.. Det är målen som gör at ni utvecklas. Så hopp upp från soffan och kom på vad ni vill ha gjort innan sommaren är över. För ärlig talat, det är upp till en var och en, ingen annan kommer att göra "karriär" åt en. 
 
 
 
 
Puss på er.
 

Fjööörtis- jag för ett år sen. Ärlig talat, jag haaar utvecklats sen dess. Jag är självsäkrare, smartare och kan bli gryyyymt mycket argare på folk nu. Jag har utvecklats grymt mycket, och enligt mig har de varit åt det braiga hållet.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0