Jag går tydligen i söndagsskolan...

Haha inte riktigt, men på grund av min konfirmation så har jag gått till kyrkan nästan varje söndan de senaste fem veckorna. Vi har fått ett litet kort, där vi ska fylla i varje gång vi går i kyrkan. Innan sommaren ska vi ha gått 15 grr, och jag tror att detta är den femte gången jag går. Så jag har tio gånger kvar. Men det är faktiskt roligt, kyrkan jag går i är väldigt trevlig. Den är inte riktigt så stor som vissa andra kyrkor är, men det är dt som gär den så bra. Det är jättemycket unga som jobbar och som är där, prästen är väldigt trevlig och pratar ibland om andra viktiga saker på gudstjänster, som inte nödvändigtvis har med gud att göra. Fast det beror förstås på hur man ser på det. I vilket fall så är jag glad över att gå i denna kyrkan. 
I vilket fall så behöver man inte gå så ofta som jag har gått på gudstjänster. Men i vår så kommer jag ha andra aktiviteter på de dagarna som man behöver gå till kyrkan, dessutom kommer jag troligtvis ha ganska mycet att göra i skolan också. Därför passar jag på att gå till kyrkan så ofta nu som möjligt. När vi har gått alla dessa gånger, åkt på läger och haft lite konfirmationsundervisning så är det dags för oss att åka till England! Ska bli jätteroligt och klassen som vi åket med verkar jättebra. Jag har nästan sett alla som är i min konfirmationsklass och jag ser fram emot att lära känna lite nya människor. Vem vet, jag kanske hamnar på samma gymnasium som dem? 
 
Aja, nog om det. Nu byts kyrkan och allt sånt fint ut mot stan, mat och mellandagsrean. Hoppas på at vi äter sushi eller pastasallad. MUMS! Jag köpte faktiskt ett par högmidjade byxor för halva priset på BikBok igår. Jag behövde ett par högmidjade bycor då alla andra min garderob är jättelåga. De  kommer att användas i vår. 
 
Är ni sugna på att få någon outfit förresten? Är lite svårt att fota när det är så kallt, men jag kanske kan ta lite bilder på min tomt om ni vill ha dem? 
Bild från i höstas... Älskar halsduken där!
 
 
 
Elin karlsson
2014-12-28 @ 17:58:22
URL: http://baraaeelin.blogg.se/

Vilken fin blid! Var kommer halsduken ifrån?

Svar: Håller med! Man ser något som man vill ha men så är det inte på rea, blir galen :)

Svar: Tack! Halsduken är från Babour, fick den av mormor, som fick den på köpet när hon köpte en jacka.
Olivia

Petra
2014-12-28 @ 18:38:13
URL: http://brunetpetra.blogg.se

sv ja det är den verkligen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0