Tips på myskläder

Jag är lite arg nuu... Jag är behöver (vill ha) sovkläder, eller kläder som är mysiga att ha hemma när man ser på tv, läser eller helt enkelt vill ha det skönt. Nyligen så hittade jag även en mys-set på Gina Tricot som var otroligt snyggt och som passade in i mitt rum hehe... Man måste matcha kläderna som ska ligga framme hela dagar i rummet förstår ni. Jag hade liksom bilden i mitt huvud, av mig på min säng, tittandes på en serie eller liknande, i mitt mys-set i mitt rum. Det skulle vara perfekt matchat. Rummet och jag. Haha, okej det är inte sååå viktigt och det är inte bara på grund av rummet som jag vill ha mys- setet, men det är fint. 

Nu tänkte jag i varje fall köpa det på internet, eftersom det var slut i  båda Gina Tricot butikerna osm jag var i. Det enda är att byxorna kan vara för korta, det är i storlek S och jag skulle kanske M för att slippa växa ur dem så snart. 
Setet är marinblått med gulddetaljer och jag tror att det kommer att vara jättemysigt.
 
 
Såhär ser det ut! Det fins i babyrosa, mintgrönt, vitt och leopardmönstrat också! Riktigt snyggt. Det kostat 448, koftan och byxorna tillsammans då. Så priset är helt ok. Matchade till ett par mysiga tofflor från cubus och en kopp té så blir den en perfekt mysoutfit;)
 
Myskläder ska vara mysiga, och jag tycker att det är roligt att affärer också lyckas göra dem snygg-snygga. 
 
Nu är det ju vinterlov, och då ska man ha det lite mysigt. Kläder är inte de enda sakerna som kan förgylla och förmysa lovet när man är inomhus. Té ger en känslan, och lite finare choklad eller liknande kan förgylla vissa vinterdagar. Att ha ett städat och mysigt rum som är lite inrett efter hur man vill ha det kan också ge en guldkant på lovet. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0