Godmorgon!

Idag är en slödag för mig. Jag har ingenting planerat, annat än att läsa, se på film, promenera och blogga. Härligt va? Älskar såna dagar, dagar som man egentligen kan vända till vad som helst, beroende på hur man känner. Det är snö ute, så kanske kan jag övertala pappa att ta ut pulka eller så. Dessutom så tror jag att mitt mys-set från Gina Tricot har kommit nu, ni vet, det mys-setet som jag skrev så passionerat om igår?
Jag har fixat ihop en plan för min blogg iallafall! Jag ska dubbla antalet besökare för varje dag, tills att jag kommer upp i önskat läsarantal. Då kommer fokus ligga på att hålla den siffran och att på leverera bra, välskrivna inlägg. 
Jag vet inte riktigt vad som önskas på en blogg? Själv brukar jag vilja se outfits, åsikter och liknande. Har ni några idéer på vad ni vill läsa? Iallafall kommer ett inlägg om hår och klippning att droppa in under dagen. Vi får se vad ni tycker om det. En outfit kommer kanske också om ni vill ha det?
 
NI får iallafall ha en bra dag! Vi ses!
 
NICOLE
2014-12-29 @ 11:48:58
URL: http://nwistrand.forme.se

Men åh vilken skön dag! :D
Jag tycker att det är roligt att läsa om vardagen, tips och åsikter. Gärna med mycket bilder och som du säger, välskrivna inlägg =)

Svar: Tack så mycket! Ska skriva lite såna inlägg:)
Olivia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0