Kaos

Alltså en sån dag! Jag har så mycket att berätta! Men det går inte att berätta allt i ett inlägg, därför berättar jag bara om vissa delar.
Inget stort har hänt, dagen har bara varit allmänt härlig! Efter skolan stack jag och min kompis ut på joggingtur.  Vi sprang 6 km. Det var verkligen Superskönt och jag känner mig väldigt trött kroppen. Jag kommer klara tjejmilen! Efter springturen åt vi världens godaste middag. Sen stack vi på möte. Det var världens mestkaotiska möte men det var roligt! Jag hade så kul. Efter mötet så gick jag min kompis på yoga. Superskönt också.

Nu ska jag äta kvällsmat och gå och lägga mig. puss på er!



Emma
2015-06-08 @ 21:54:36
URL: http://engstromemma.devote.se

Duktiga ni var som sprang 6 km! :D tror absolut du kommer klara tjejmilen!

VASKO - Makeup och styling
2015-06-08 @ 22:16:43
URL: http://nouw.com/vasko

Önska att jag också orkade jogga 6 km haha.. klarar att hålla joggningen i några dagar men sen blir det som "varför gör jag det här" och hittar ingen vettig anledning som jag verkligen bryr mig om. Sjukt jobbigt då jag vill vara hälsosam..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0