Pinsamt....

Okej! Denna vecka kommer jag att publicera ett pinsamt minne varje dag.. Så håll i er!
 
Jag börjar med ett som inte är så jättefarligt...
Jag hade en annan blogg förut. Som hela klassen läste, sen var det bara klassen och ingen annan. 
På den bloggen var jag en diva och en fjortis (på skämt) men alla tog det inte som ett skämt. De trodde att jag var seriös..
 
Jag la upp outfits på bloggen...
Och råd om kläder
Smink 
Och ammat som jag verkade tro att jag ägde på..
 
Jag skrev på skämt om hur bra jag var och hur snygga outfits jag gjorde osv... Så de trodde att jag var en självälkande divig fjortis helt enkelt... Lite pinsamt faktiskt då det inte ens var ett halvår sen..


Imorgon kommer ett nytt riktigt pinsamt inlägg upp! Handlar om en STACKARS kille som jag var kär i. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0