Think pink








Detta fick bli dagens. Fick lite panik och ville hitta något att matcha kepsen till så såhär fick det bli. Rosa, blå, svart och vit, perfekt va? Shoppade faktiskt lite, men det kommer upp i ett senare inlägg, måste plugga nu eftersom att jag har svenskaprov på onsdag.
Men först.
Blusen är från H&M
Skorna från Nike
Shortsen från H&M
Väskan är mammas gamla, har ingen själv som är snygg nu.. Men det kommer att shoppas i Barcelona
Solglasögon från Gina tricot
Kepsen är en New-york keps

Ja det var det, har redan tänkt ut nått fint att ha på mig imorrn om vädret tillåter. Mer om det senare.
Bye





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0