Jag är så jäkla stolt över mig själv!

Enligt mig själv har jag utvecklats till den bästa versionen av mig själv idag. Just nu finns det inget jag vill ändra på hos mig själv.
Men jag vet att det kommer att komma saker jag vill ändra på, man måste jue utvecklas, annars är det ingen mening;)

Under mitt liv har jag gått igenom småtuffa perioder, då jag har fastnat mellan personer och fastnat med personer som egentligen bara vill bråka. Men nu idag är jag nöjd över att jag har gått igenom allt det. För de är dessa perioder som har format mig, till den personen jag är idag.

Jag ska ta ett exempel som faktiskt gör mig jäkligt stolt över mig själv.

Jag fick tillbaka en uppsats som jag absolut inte var nöjd med. Jag kände inte att jag hade fått det betyget på den uppsatsen som jag skulle behöva för att uppnå mitt drömbetyg till vintern.

Jag vet från erfarenhet att vissa bara skulle ha blivit irriterade och försökt förtränga misslyckandet om samma sak hade hänt dem.
Men för mig var det viktigt att höja mig i det ämnet, då jag verkligen hade det som mål. 

Så jag frågade min lärare om jag får göra om uppsatsen.
Bara för att förtydliga, denna uppsats tog en enorm tid att göra, men trots det bestämde jag mig för att göra om den. För jag hade siktat in mig på de jag ville ha i betyg och då kan jag inte ge upp. Jag ville göra om den, för jag hade en vision.

Och nu sitter jag här, har jobbar hela eftermiddagen för att förbereda mig. Jag kommer att behöva sitta en eftermiddag till innan det är dags att behöva skriva. Jag gör det.

Om man verkligen vill något, se till att ge allt för att få det. Inget är omöjligt, sålänge som man vill tillräckligt mycket.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0