God jul!

Ville bara kika in och önska en god jul! Haft en mysdag idag, med lite promenader och annat. Just nu tittar jag på Kalle anka, som alltid;) tradition ni vet.. Det blir julbord om någon timme-längtar. Jag är jättehungrig, med det är bra. Man ska vara hungrig inför julbord.
Något jag (om möjligt) längtar ännu mer efter är julklappsöppningen. Det är den mysigaste och mest spännande delen av julen- enligt mig. Jag brukar annars tycka att det roligaste är att köpa julklappar till andra. Men iår har jag önskat mig så pass viktiga saker som jag verkligen vill ha, att jag tycker att mina julklappar är mest spännande.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0