Borta bra, men hemma bäst

Nu är jag på väg hem, till mitt hus. Det har varit en perfekt jul, men det är ändå skönt att komma hem. Att börja träna igen, efter att ha varit sjuk i 4 veckor. Att packa upp alla nya julklappar och att börja använda dem. Att få komma in i rutinerna igen.
När jag har tid ska jag skriva om julklapparna jag har fått. Några av dem. Alla får olika mycket på jul, därför känns det onödigt att visa upp allt man har fått och jämföra, istället visar jag några presenter jag är riktigt  nöjd med. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloggprinsessa.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Olivia och är 14 år. I denna blogg kommer du att få lära känna mig och hänga med i min vardag. Du kommer att läsa om motgångar och framgångar och höra om vad jag tycker och tänker om saker och ting. Välkommen!

RSS 2.0